torsdag 16 juli 2009

1 dag kvar

Bara en dag kvar till semester nu! Ska bli så skönt, morgondagen kommer gå fort också. Tänker satsa på att börja jobba redan klockan 07:00 så att jag kan smita hem vid 15:30. Ska bli skönt. Frisering står då på schemat, sen troligtvis lite volleyboll och öl på kvällen. Packa borde jag hinna med imorgon med, sticker ju upp till Värmland på lördagen där.

Igår blev det som ni kanske märkte inget blogginlägg, var kalas för hela slanten istället. Min morfar som fyllde år, 81 år blev han om jag har räknat rätt. Så då blev det att träffa släkt och äta en massa tårta. Trevligt.

Idag har jag slitit på jobbet, var ute i skogen och jobbade och där var det fullt av massa dumma insekter som har försökt bita mig hela dagen, rätt många har lyckats också. Har mängder med bett. Elaka satar. Har säkert fått ett gäng fästingar på mig med. Men men, om en vecka får jag lön för det hela i alla fall. Skönt det. Idag har jag även lyckats städa, så nu luktar det så gott i lägenheten min igen.

Nej, nu är det dags att dra mig mot sängen. Måste orka gå upp och jobba tidigt imorgon!

2 kommentarer:

idan sa...

Måste säga att jag är lite besviken på dig. Först har du jättelång bloggpaus, och sen när du väl börjar igen, så slutar du lika fort. Skärpning, Daniel. :)

Anonym sa...

Jättedåligt att inte uppdatera, fy skam på dig!