onsdag 2 september 2009

Dags igen

Så nu var det dags igen att skriva några rader här på bloggen, var ju ett tag sen. Men inte mycket har hänt i mitt liv så jag har inte direkt känt ett behov av att skriva av mig.

Idag har jobbet flytit på mer eller mindre som vanligt, värre var det igår då det var rörigt värre på jobbet. Vi håller nämligen på och byter lokaler, så det har varit en riktig flyttcirkus. Men som sagt så börjar det ordna upp sig. Efter det så var det dags för en liten shoppingtur, blev att köpa en tvättkorg och färg till min byrå som jag ska försöka få fin. Bilder kommer komma upp på det projektet. Svart ska den bli och den ska stå i sovrummet, kan nog bli bra hoppas jag. Jag har även en snålmånad den här, så det blev en sväng förbi öb för att shoppa billiga nudlar och konserver. Jag ska spara massa pengar.

Efter det blev det dags för badminton, gick faktiskt riktigt bra idag även fast det märks att man inte varit ute och sprungit sen början av denna sommar. Så nu blir det till att ta tag i det också.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hallå där, är nyinflyttad till Nyköping och sökte efter bloggar här. Då hittade jag till din blogg. Är Nyköping nåt att ha eller? :)