lördag 11 juli 2009

Bloggen lever igen!

Woho.. Nu var det äntligen dags att sparka igång bloggen igen, som alla har väntat på just den här dagen! Det har trillat in mail varje dag om att jag måste börja skriva igen, och till slut kunde inte ens jag neka folket att få ta del av mitt spännande liv.

Var ju några månader sen jag skrev sist, och lite har väl hänt i mitt liv ändå. Skolan lyckades jag klara på något sätt, och tack vare det fick jag nytt jobb. Ett jobb på kommunen som Mätningsingenjör. "Vad gör man som det?" Är en vanlig fråga man får då, men det orkar jag då inte ta upp här, utan läs istället här. En ny relationsstatus har man råkat få också. Annars har jag precis samma liv som förut.

Idag blir det en mjukstart på bloggen. Inget spännande lämnas ut, utan ni får vänta till morgondagen! Nu ska jag ut och springa så att jag kan grilla och äta med gott samvete sen!

Inga kommentarer: