måndag 13 juli 2009

Helgen som gått

Nu var det en sån där tråkig måndag igen, dock så har den gått rätt fort för ovanlighetens skull. Men helgen var ändå rätt mycket roligare än denna dag.

På lördagen ägnades det mest åt storstädning, vilket kanske inte var så skoj. Men till kvällen hann jag åtminstone iväg på nöje! Grillmat, lite öl, fjolliga drinkar, kubb , fotboll och lite studsmatta stod på schemat. Mycket trevligt. Kvällen avslutades som det brukar på Tellus med dans och ännu mer öl.

Så på söndagen var man en aning sliten, så den påtänkta fisketuren fick bli uppskjuten och senare mot eftermiddagen blev det volleyboll i hamnen istället. En volleyboll som jag ägde totalt bör tilläggas, speciellt mina smashar var grymma. Jag har fått en sån himla spänst på sistone, jag vill tro det åtminstone.

Har nyss ätit en god kycklinggryta och ska snart lägga mig i soffan och ladda för ännu en jobbardag, bara 4 dagar kvar till semester nu!


Jag i action på volleybollplanen, dock ej från igår.

Lördagens festutstyrsel

Massa skräp som fanns inuti min lägenhet!

3 kommentarer:

Johan sa...

Dina smashar godkänns inte!!
hade du gjort som på bilden hade dom varit grymma.

Christian sa...

Ska du börja med "Dagens Outfit"

Daniel sa...

mina smashar är alltid regelrätta! kom inte och påstå någe annat!

Dagens outfit? Hmm.. Varför inte? Kan Blondinbella kan jag.