tisdag 14 juli 2009

Tisdag

Nu är snart denna tisdag slut med, och Daniel har endast 3 jobbardar kvar innan två veckors ledight. Lite futtigt med bara två veckor, men jag ska väl inte klaga alltför mycket på att jag har ett jobb till skillnad från många andra i dessa tider.

Men en annan sak ska jag klaga på! Gympa i parken utanför mitt fönster, hemskt! De pumpar ut hemsk musik som låter in i min lägenhet. Fick bland annat höra "Alla flickor" med Linda Bengtzing och "Las Vegas" med Martin Stenmark, inget man lyssnar frivilligt på direkt. Det är tydligen "CMS Träning Och Hälsa" här i stan som har fått för sig att ha sånna gympapass här. Det tycker Daniel inte om. Nästa vecka ska det tydligen vara discodansgympa också. Något jag givetvis hade varit grym på, men är då tyvärr på annan ort.

Annars har jag idag kikat på film, såg The Killing Fields. En film som kom ut redan 1984 och handlar om inbördeskriget i Kambodja. Lite läskig och otäck film men ändå helt klart sevärd. Fällde nog en tår i slutet av den.

Förresten är Billy Talents nya skiva riktigt grym! Köp eller ladda ner den!

Inga kommentarer: