tisdag 7 april 2009

Visby

Så nu har jag kommit till Visby och båten som jag ska vara på i 14 dar. Fick en fin hytt, en aningens bättre standard än Cinderellahytten som jag hade i helgen. Här på hytten har jag en dator fylld med mängder med musik och filmer. Internet finns även, funkar riktigt fint när vi ligger kvar i hamnen men när vi väl lägger ut sen så kommer det nog gå lite sämre. Tv på rummet har jag med. Har tagit kort som jag får lägga upp när jag kommer hem, missade att ta med sladden till kameran så.

Idag har det varit mycket resa. Kom fram till Visby runt klockan 14.30, och efter det mest säkerhetsgenomgångar. Mycket sånt på båten. Fick även prova att ta på mig räddningsdräkt och bada lite. Rätt skoj. Imorgon är det så dags att lätta på ankaret och fara längre ut och börja mäta. Ska bli rätt spännande och se hur det kommer funka. Nu ska jag nog ta och lägga mig och glo på film.

Inga kommentarer: